facebookpixel

Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi magyar nyelvű Általános Szerződési Feltételek elfogadása.

Szolgáltatói adatok

Cégnév: PÓLÓ-SZTÁR KFT.
Székhely: 8230 Balatonfüred, Kossuth L. u. 29. (nem üzlet, vagy termékvisszaküldési cím!)
Adószám: 24928137-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-517169
Nyilvántartásba vevő hatóság: Veszprém megyei Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@polopanda.hu
Telefonos elérhetőség: +36-30-721-0064

Tárhelyszolgáltató adatai

Web: hostinger.com
Üzemeltetője: HOSTINGER operations UAB (Kft.)
Székhelye: Svitrigailos str. 34, Vilnius, 03230, Litvánia
E-mail címe: domains@hostinger.com
Telefon: +37064503378

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruház ruházati és kiegészítő termékeket forgalmaz.
A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

Szerződéskötés feltételei

A megjelenített termékek kizárólag online, a webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t. Az árak a szállítás költségét nem tartalmazzák.

A webáruházban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása a megrendelési folyamat legvégén az “Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket és tudomásul veszem, hogy ez egy fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.” és „Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót” melletti jelölőnégyzet kipipálásával történik. Enélkül a megrendelés nem adható le.

Tájékoztatjuk, hogy a ” Megrendelés elküldése” gombra kattintva a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését, mely fizetési kötelezettséget von maga után!

A Póló-Sztár Kft. visszautasítja minden olyan termék gyártását, mely a törvény vagy bármilyen szerződés által védett tartalmú, illetve diszkriminatív, rasszista, gyűlöletkeltő, káros, obszcén vagy vallási, politikai nézetekkel kapcsolatos szöveget vagy képet ábrázol, vagy sértheti mások személyiségi jogait, vallási, politikai, erkölcsi meggyőződését, illetve alkalmas lehet harmadik személy jogainak és érdekeinek bármilyen formában történő megsértésére.

Az eladó jogosult a szerződést egyoldalúan, indoklás nélkül felbontani, különösen, ha a megrendelésben szereplő kép, szöveg, dizájn jogosult használatára vonatkozóan kétség merül fel, szerzői vagy személyiségi jogokat sért, illetőleg jóerkölcsbe ütközik.

Szállítás

A megrendelt termékeket a megrendelést (előreutalás esetén a fizetés beérkezését) követő 2-3 munkanapon belül a GLS futárszolgálat szállítja. A rendelés elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat.

Webáruházban leadott megrendelést személyesen nem tudunk átadni.

Házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal:

  • Előre fizetéssel (banki átutalás, bankkártyás, vagy Barion fizetés) 1.490 Ft
  • Utánvétes fizetés (készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál) 1.990 Ft

GLS csomagpontra kézbesítés díja:

  • Előre fizetéssel (banki átutalás, bankkártyás, vagy Barion fizetés) 990 Ft

Felár ellenében igénybe vehető szolgáltatásunk az Express szállítás, ennek díja a szállítási díjon felül 2.000 Ft. Ezzel a munkanapokon délelőtt 10 óráig leadott, a Kosár, vagy Pénztár oldalon kiválasztott Express szállítási opcióval a rendelés kiszállítását a következő munkanapon biztosítjuk. 10 óra után leadott express rendeléseket szintén soron kívül elkészítjük, de csak a következő munkanapon adjuk át a GLS-nek, akik  az ezt követő munkanapon kézbesítik. Ez a szolgáltatás bizonyos kiemelt időszakokban ne, elérhető.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a szállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének és a plusz szállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Előre kifizetett, át nem vett és a futárszolgálat által visszahozott csomagok esetén a megrendelés szállítási költséggel csökkentett összegét térítjük vissza, vagy újabb szállítási költség megfizetését követően tudjuk újra küldeni. Egyedileg készített termék esetén nem tudjuk visszatéríteni a termék összegét.

Fizetési módok

– Utánvéttel a futárnak
– Előreutalás bankszámlára
– Bankkártyás fizetés / Barion használat
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

20.000 Ft feletti megrendelés esetén kizárólag előreutalást, illetve bankkártyás fizetést tudunk elfogadni, vagy 50% előleg fizetése szükséges.

Számlaszámunk előreutaláshoz:
PÓLÓ-SZTÁR KFT.
10700189-68471064-51100005

Előreutalás esetén kérjük a Közlemény rovatban a rendelés számát feltüntetni. Amennyiben az utalás nem érkezik be 7 napon belül, a megrendelés törlésre kerül.

Számlázás

A megvásárolt termékekről a szamlazz.hu oldalon keresztül a Számlázási cím mezőben megadott adatok alapján a rendszer automatikusan kiállítja a számlát.
Bankkártyás fizetéskor a fizetéssel egy időben, előreutalás esetén az utalás beérkezésekor, utánvétes fizetés esetén a számla a csomag feladásakor készül. A számlákat a szamlazz.hu rendszere küldi ki egy automatikus értesítővel.

A megrendelés folyamata

A kategóriák oldalán böngészve válasszuk ki a kívánt terméket és kattintsunk rá.
A termék oldalán válasszuk ki a póló színét, méretét (különös figyelmet fordítva a cm-ben megadott adatokra) és a minta színét. Ekkor megjelenik a ,,Kosárba rakom” opció, amire kattintva megtekinthetjük a kosarunk tartalmát.
A kosárban a kuponnal rendelkezők megadhatják a kupon kódját. A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva bejutunk a pénztárba.
A pénztárban a számlázási adatok kitöltése után opcionálisan megadhatunk egy eltérő szállítási címet, valamint az ablak alján kiválaszthatjuk a fizetés módját.
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után már csak a rendelés véglegesítése van hátra.
Utánvétes fizetés választása esetén a “Megrendelés elküldése” gombbal készen is vagyunk.
Közvetlen banki átutalásos fizetés választása esetén a “Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően megjelennek az utalási adatok, az átutalás beérkezését követően készítjük el a rendelést.
A Barion/Bankkártyás fizetés választása esetén a “Fizetés Barionnal” gombra kattintva a fizetési felületre jutunk, ahol a bankkártya, vagy Barion fiók adatainak megadását követően kiegyenlíthető a rendelés összege.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti.
A megrendelés feldolgozása után 2-3 munkanapon belül a futár házhoz szállítja a terméket.
A termékek kezelése: A nyomott mintával rendelkező pólót, pulóvert, bodyt, kötényt, párnát kifordítva, max. 40 fokon mossuk. Szárítógépbe nem tehető! A bögrét használhatjuk mikrohullámú sütőben, de mosogatógép használatát kerüljük.

További kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére az info@polopanda.hu címen.

Adatkezelés

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül, hogy regisztrációja törlésre kerülne.

Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog alól kivételt képez az olyan termék, mely nem előre legyártott, hanem személyre szabottan a fogyasztó megrendelésére készült.

A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa (1) bekezdés c/ pontja alapján: “A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (20. § szerinti jogát), olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”

Tekintettel arra, hogy a polopanda.hu webáruházban megrendelt termékek nem előre gyártottak, hanem a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább, ezen termékek esetén a vásárlót a megrendelést követően a szerződéstől történő egyoldalú elállási jogosultság nem illeti meg, amennyiben a termék gyártásának folyamata már megkezdődött. Kérjük vegye figyelembe, hogy hétfőtől vasárnapig 6-20 óráig a gyártás akár egy órán belül megkezdődhet, a megrendelés lemondását rövid időintervallumon belül tudjuk csak elfogadni.

Panaszkezelés

Amennyiben a Vásárló és az Üzemeltető között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Üzemeltetővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:
Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Fogyasztó panasza esetén az általa választott békéltető testülethez fordulhat.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Fejér Vármegyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
+36-22-510-310
bekeltetes@fmkik.hu
bekeltetesfejer.hu
564446135#hivatalikapu

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A fogyasztó jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni panasszal,
A fogyasztó jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a PÓLÓ-SZTÁR KFT. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a termék gyártója által vállalt feltételek szerint érvényesíthet jótállási igényt a gyártóval szemben.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás keretében érvényesíthető jogokat és azok határidejét a termékekre a gyártók eltérően határozzák meg. Jótállás esetén a gyártók jellemzően a kellékszavatosság körében érvényesíthető egyes igények teljesítését vállalják az általuk meghatározott határidőn belül.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jelen ÁSZF érvényes 2024.01.04-től visszavonásig.

A polopanda.hu fenntartja az ÁSZF változtatásának jogát, melyet fenti oldalon közzé tesz a módosítás dátumával egyszerre.