facebookpixel

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendeléseket általában 2-3 munkanapon belül elkészítjük, néhány rendelés elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A futárszolgálat az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.

Expressz szállítás

Amennyiben sürgősen szükséged van a megrendelt termékre, felár ellenében Expressz szállítást vehetsz igénybe. Ha munkanapokon délelőtt 10 óráig leadod a rendelésed, még aznap elkészítjük és a futárnak adjuk, így már másnap nálad lehet a csomag (pl. a kedden reggel 8 órakor leadott rendelésedet szerdán kézhez kapod).
10 óra után, hétvégén, vagy munkaszüneti napon Expressz szolgáltatás igénybevételével leadott megrendelést az ezt követő munkanapon tudjuk átadni a futárnak, így ők az az utáni munkanapon szállítják ki (pl. a pénteken 11 órakor leadott rendelést hétfőn átadjuk, kedden kézbesítik).
Az Expressz szolgáltatásunk felára 2000 Ft és a Kosár, vagy a Pénztár oldalon választható ki az opció.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal:

  • Előre fizetéssel (banki átutalás, bankkártyás, vagy Barion fizetés) 1.490 Ft
  • Utánvétes fizetés (készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál) 1.990 Ft

GLS csomagpontra kézbesítés díja:

  • Előre fizetéssel (banki átutalás, bankkártyás, vagy Barion fizetés) 990 Ft

Van-e mód személyes átvételre?

Webáruházunkban leadott rendeléseket csak házhoz és GLS csomagpontra szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.

Mi a kiszállítás menete?

Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy hétvége esetén a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted.

A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről.

Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék egy héten belül?

Amennyiben egy héten belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák.
Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (rendeles@polopanda.hu) jelezd felénk a problémát.

Email: rendeles@polopanda.hu

Telefon: 0630/721-0064, 9-17 óráig