Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendelések 95%-a 1-2 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A futárszolgálat az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Házhoz szállítás díja DPD, vagy GLS futárszolgálattal:

  • Előreutalás és bankkártyás fizetés esetén 1190 Ft
  • Utánvétes fizetés esetén 1590 Ft

Van-e mód személyes átvételre?

Webáruházunkban leadott rendeléseket csak házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.

Mi a kiszállítás menete?

Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy hétvége esetén a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik azonnal küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted.

A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről.

Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

Kérhetem csomagpontra a kézbesítést?

A weboldalunkon alapvetően ilyen opciót nem tudsz választani, de a futárszolgálat által küldött e-mail értesítőben szereplő módon egyszer lehetőséged van a kiszállítási címen változtatni, ahol csomagpontot is megadhatsz.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék 3-4 munkanapon belül?

Amennyiben 3-4 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák.
Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (rendeles@polopanda.hu) jelezd felénk a problémát.

Email: rendeles@polopanda.hu

Telefon: 0670-251-2111, 9-17 óráig