facebookpixel

INFORMÁCIÓS SEGÍTSÉG

06-30-721-00-64
09:00-17:00

      @

 info@polopanda.hu

  • Hogy adhatok le megrendelést az oldalon szereplő termékekre?

A kategóriáink között találsz pólókat, pulóvereket, bögréket, sapkákat, kötényeket, párnákat, az általunk készített több ezer minta közül választhatsz. A termékoldalon meg kell adnod pl. a kívánt színt, méretet, darabszámot, majd Kosárba helyezni a választott terméket. A vásárlást folytathatod ugyanitt, pl. ha a kívánt termékből még más színben, vagy méretben is szeretnél, választás után ezt is helyezd a Kosárba, vagy böngészhetsz a további kategóriáink között, ahol ugyanígy kiválaszthatod a termékopciókat és Kosárba teheted. Amint minden megvan, amit szerettél volna, a Kosár ikonra kattintva ellenőrizheted annak tartalmát, és szükség esetén módosíthatsz rajta. Innen a Pénztárba továbblépve meg kell adnod az adataidat a szállításhoz és számlázáshoz. Ügyelj arra, hogy pontos címet, telefonszámot, e-mail címet adj meg, ellenkező esetben nem érnek célba az üzeneteink, vagy a csomagod.

A Rendelés jegyzetek mezőben üzenhetsz nekünk, vagy a futárnak.
Ha soron kívül szeretnéd megkapni a csomagodat, a GLS Express kiszállítást válaszd, így a munkanapokon 10 óráig leadott (és átutalásos fizetés esetén kifizetett) rendelésedet a következő munkanapon kiszállítja a GLS. Egyes kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.
Az ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után le is adhatod a megrendelésed.

  • Hogyan adhatok le megrendelést egyedi, általam tervezett termékre?

Az Egyedi póló tervezés menüre kattintva választhatsz a termékek közül: egyedi pólót, pulóvert, párnát, bögrét, vagy kötényt tervezhetsz. A termék kiválasztását követően termékopciókat kell választanod (pl. szín, méret), majd a Testreszabásra kattintva feltölthetsz saját képet, szerkeszthetsz szöveget. Ha készen vagy, helyezd Kosárba a megszerkesztett terméket. Ha továbbiakat is szeretnél, folytathatod egy újabb termékkel a tervezést, vagy böngészhetsz a feltöltött termékeink között.
Ha minden megvan, amit szerettél volna, a Kosár ikonra kattintva a fenti bekezdésben leírtak szerint tudod leadni a megrendelésed.

  • Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

A megrendelt termékeket a megrendelést (előreutalás esetén a fizetés beérkezését) követő 2-3 munkanapon belül a GLS futárszolgálat szállítja. Esetleges készlethiány esetén értesítést küldünk és egyeztetünk veled, hogy mit tudunk ajánlani pl. a hiányzó szín, vagy fazon helyett.
Ha soron kívül szeretnéd megkapni a csomagodat, a GLS Express szállítást választva a munkanapokon 10 óráig leadott (és átutalásos fizetés esetén kifizetett) rendelésedet a következő munkanapon kiszállítja a GLS.

Ha bármi gond lenne a megvalósítással, felvesszük veled a kapcsolatot és segítünk, hogy megtaláljuk a számodra legjobb megoldást.

  • Milyen szállítási módok közül választhatok?

– Utánvétes fizetéssel: házhoz szállítás GLS és MPL futárszolgálattal
– Előrefizetés esetén (bankkártyás fizetés az oldalon, vagy előre utalás):
GLS házhoz szállítást, GLS csomagpontra, vagy GLS automatába, MPL házhoz szállítást, PostaPontba, vagy MPL csomagautomatába történő szállítást tudunk biztosítani.

  • Mennyibe kerül a kiszállítás?
    • Van-e mód személyes átvételre?

    Webáruházunkban leadott rendeléseket csak futárszolgálattal tudjuk küldeni, személyes átvétel nem lehetséges.

    • Milyen fizetési módok közül választhatok?

    – Utánvéttel házhoz szállításkor a futárnál
    – Előreutalás bankszámlára
    – CIB Bankkártyás fizetés
    – Bankkártyás fizetés / Barion használat
    Az online bankkártyás fizetések a weboldalon indított fizetéssel Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

    • Hogy történik a kiszállítás?

    Amikor elkészül a csomagod, átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldeni fognak egy e-mail értesítést, hogy a csomag felvételét követő munkanapon kiszállítják a megrendelt terméket. Ha módosítani szeretnél a kiszállítási címen, vagy a szállítás napján, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő linken megteheted.
    A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről. Ha a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

    • Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, vagy rossz méretet rendeltem?

    Mivel nem előre gyártott termékeket forgalmazunk, hanem minden termékünket egyedileg nyomjuk, méret, szín, minta választását követően, ezekre a termékekre az elállási jog nem vonatkozik. Természetesen számunkra vásárlóink elégedettsége kiemelten fontos, ezért ebben az esetben kérjük, hogy írj nekünk e-mailt a megrendeléskor kapott értesítőre válaszolva és megírjuk, mi a teendőd.

    • Mit tegyek, ha a termék sérülten érkezett?

    Kérjük, átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Bármi problémát észlelsz, kérd a futártól jegyzőkönyv készítését, így utólag tudunk kártérítési igényt benyújtani.
    Ha kibontás után derül ki, hogy hibás a termék, kérjük, küldj róla nekünk fényképet a megrendeléskor kapott e-mailre válaszolva és megvizsgáljuk a hibát, szükség esetén kicseréljük.

    • Hogyan kezeljem a vásárolt terméket?

    A nálunk vásárolt és nyomott textil termékeket kifordítva, max. 40 fokon mossuk és szintén kifordítva vasalhatjuk is. Szárítógépbe ne tegyük.
    Direkt nyomással készült minta esetén előkezelő anyagot használunk a nyomáshoz, ilyenkor kicsit fura, ragacsos tapintású lesz a textil, esetleg foltok maradhatnak rajta, ez az anyag egy öblítéssel eltávolítható.
    Ruházati terméket használat előtt érdemes minden esetben kiöblíteni.

    A bögréket nyugodtan mikrózhatjuk, mosogatógép használata nem ajánlott.