INFORMÁCIÓS SEGÍTSÉG
06-30-721-00-6409:00-17:00 | @info@polopanda.hu |
- Szállítás a karácsonyi időszakban
Decemberben a megnövekedett forgalom miatt a csomagok elkészítése 2-4 munkanapot is igénybe vehet és az Expressz szállítás sem elérhető, ezért kérjük, hogy időben add le megrendelésed.
A 2024. december 20-án 9 óráig leadott megrendelésedet még aznap feladjuk és előreláthatólag a futár még 23-án kiszállítja, de semmiképpen nem javasoljuk az utolsó pillanatra hagyni a megrendelést, mert a futárszolgálatok munkájára nem tudunk garanciát vállalni.
- Hogy adhatok le megrendelést az oldalon szereplő termékekre?
A kategóriáink között találsz pólókat, pulóvereket, bögréket, sapkákat, kötényeket, párnákat, az általunk készített több ezer minta közül választhatsz. A termékoldalon meg kell adnod pl. a kívánt színt, méretet, darabszámot, majd Kosárba helyezni a választott terméket. A vásárlást folytathatod ugyanitt, pl. ha a kívánt termékből még más színben, vagy méretben is szeretnél, választás után ezt is helyezd a Kosárba, vagy böngészhetsz a további kategóriáink között, ahol ugyanígy kiválaszthatod a termékopciókat és Kosárba teheted. Amint minden megvan, amit szerettél volna, a Kosár ikonra kattintva ellenőrizheted annak tartalmát, és szükség esetén módosíthatsz rajta. Innen a Pénztárba továbblépve meg kell adnod az adataidat a szállításhoz és számlázáshoz. Ügyelj arra, hogy pontos címet, telefonszámot, e-mail címet adj meg, ellenkező esetben nem érnek célba az üzeneteink, vagy a csomagod.
A Rendelés jegyzetek mezőben üzenhetsz nekünk, vagy a futárnak.
Ha soron kívül szeretnéd megkapni a csomagodat, a GLS Express kiszállítást válaszd, így a munkanapokon 10 óráig leadott (és átutalásos fizetés esetén kifizetett) rendelésedet a következő munkanapon kiszállítja a GLS. Egyes kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.
Az ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után le is adhatod a megrendelésed.
- Hogyan adhatok le megrendelést egyedi, általam tervezett termékre?
Az Egyedi póló tervezés menüre kattintva választhatsz a termékek közül: egyedi pólót, pulóvert, párnát, bögrét, vagy kötényt tervezhetsz. A termék kiválasztását követően termékopciókat kell választanod (pl. szín, méret), majd a Testreszabásra kattintva feltölthetsz saját képet, szerkeszthetsz szöveget. Ha készen vagy, helyezd Kosárba a megszerkesztett terméket. Ha továbbiakat is szeretnél, folytathatod egy újabb termékkel a tervezést, vagy böngészhetsz a feltöltött termékeink között.
Ha minden megvan, amit szerettél volna, a Kosár ikonra kattintva a fenti bekezdésben leírtak szerint tudod leadni a megrendelésed.
- Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?
A megrendelt termékeket a megrendelést (előreutalás esetén a fizetés beérkezését) követő 2-3 munkanapon belül a GLS, vagy MPL futárszolgálat szállítja. Esetleges készlethiány esetén értesítést küldünk és egyeztetünk veled, hogy mit tudunk ajánlani pl. a hiányzó szín, vagy fazon helyett.
Ha soron kívül szeretnéd megkapni a csomagodat, a GLS Express szállítást választva a munkanapokon 10 óráig leadott (és átutalásos fizetés esetén kifizetett) rendelésedet a következő munkanapon kiszállítja a GLS. Bizonyos kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.
Ha bármi gond lenne a megvalósítással, felvesszük veled a kapcsolatot és segítünk, hogy megtaláljuk a számodra legjobb megoldást.
- Milyen szállítási módok közül választhatok?
– Utánvétes fizetéssel: házhoz szállítás GLS és MPL futárszolgálattal
– Előrefizetés esetén (bankkártyás fizetés az oldalon, vagy előre utalás):
GLS házhoz szállítást, GLS csomagpontra, vagy GLS automatába, MPL házhoz szállítást, PostaPontba, vagy MPL csomagautomatába történő szállítást tudunk biztosítani.
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
- Van-e mód személyes átvételre?
Webáruházunkban leadott rendeléseket csak futárszolgálattal tudjuk küldeni, személyes átvétel nem lehetséges.
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
– Utánvéttel házhoz szállításkor a futárnál
– Előreutalás bankszámlára
– CIB Bankkártyás fizetés
– Bankkártyás fizetés / Barion használat
Az online bankkártyás fizetések a weboldalon indított fizetéssel Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Hogy történik a kiszállítás?
Amikor elkészül a csomagod, átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldeni fognak egy e-mail értesítést, hogy a csomag felvételét követő munkanapon kiszállítják a megrendelt terméket. Ha módosítani szeretnél a kiszállítási címen, vagy a szállítás napján, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő linken megteheted.
A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről. Ha a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)
- Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, vagy rossz méretet rendeltem?
Mivel nem előre gyártott termékeket forgalmazunk, hanem minden termékünket egyedileg nyomjuk, méret, szín, minta választását követően, ezekre a termékekre az elállási jog nem vonatkozik. Természetesen számunkra vásárlóink elégedettsége kiemelten fontos, ezért ebben az esetben kérjük, hogy írj nekünk e-mailt a megrendeléskor kapott értesítőre válaszolva és megírjuk, mi a teendőd.
- Mit tegyek, ha a termék sérülten érkezett?
Kérjük, átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Bármi problémát észlelsz, kérd a futártól jegyzőkönyv készítését, így utólag tudunk kártérítési igényt benyújtani.
Ha kibontás után derül ki, hogy hibás a termék, kérjük, küldj róla nekünk fényképet a megrendeléskor kapott e-mailre válaszolva és megvizsgáljuk a hibát, szükség esetén kicseréljük.
- Hogyan kezeljem a vásárolt terméket?
A nálunk vásárolt és nyomott textil termékeket kifordítva, max. 40 fokon mossuk és szintén kifordítva vasalhatjuk is. Szárítógépbe ne tegyük.
Direkt nyomással készült minta esetén előkezelő anyagot használunk a nyomáshoz, ilyenkor kicsit fura, ragacsos tapintású lesz a textil, esetleg foltok maradhatnak rajta, ez az anyag egy öblítéssel eltávolítható.
Ruházati terméket használat előtt érdemes minden esetben kiöblíteni.
A bögréket nyugodtan mikrózhatjuk, mosogatógép használata nem ajánlott.